Tokio Pascal Lajt

Tokio Pascal Lajt

Oprawa miękka
Liczba stron: 156
Wydawnictwo: Pascal
16,62

16,62 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

26,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-06-27

 

Ale w sumie gdzie na sumo?

Jak dotrzeć do 47 roninów?

Kim jest japoński Banksy?

Dlaczego trzeba się pospieszyć na Tsukiji?

Czy Tokio ma swojego psa Dżoka?

Tokio, czyli nowe spojrzenie na stolicę Japonii.

Podczas wyjazdu z Pascalem wypowiesz small talk: o to, to! To Tokio to OK!

Historia Urahary sięga lat 90. ubiegłego wieku. To wtedy m.in. trzech ojców chrzestnych japońskiej mody ulicznej: Hiroshi Fujiwara, NIGO oraz Jun Takahashi założyli swoje marki oraz otworzyli pierwsze sklepy na tyłach popularnej modowej dzielnicy Harajuku. Uraharę od początku charakteryzowała swego rodzaju niedostępność – ubrania były przygotowywane w małych partiach, sklepy często nie posiadały szyldów, a obsługa zdecydowanie odbiegała od japońskich standardów. Biznesy funkcjonowały bardziej na zasadzie: „kto ma wiedzieć, ten wie”, niż próbie gromadzenia jak największej klienteli za wszelką cenę. Warto wiedzieć, że było to przede wszystkim miejsce dla mężczyzn. Sklepy z odzieżą dla kobiet kończyły się kilka przecznic wcześniej. Dziś podział nie jest już tak wyraźny – szczególnie dzięki popularyzacji ubrań unisex – choć nadal niektóre z najbardziej znanych marek nie tworzą kolekcji dla pań.

Jakub Tepper, japonista, dziennikarz, zarządza w międzynarodowej spółce ulokowanej w Azji

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem