Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Radosław Mącik

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Oprawa miękka
Liczba stron: 358
Wydawnictwo: UMCS
34,39

32,50 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem