Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Verne Harnish

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

8.1

(11 ocen) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 280
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

89,00 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu,tlumaczony na języki z całego świata, zdobywca wielu nagród, po raz pierwszy w Polsce!

Scaling Up, czyli Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części przedstwaijące główe obszaray decyzyjne scalingu:
- ludzie,
- strategia,
- realizacja,
- pieniądze.

Harnish na pierwszy plan wysuwa relację między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia, jak Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie, które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Facebook autora

Instagram autora


Scaling Up

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem