Psychologia Okrągłego Stołu

Grzelak Janusz, Reykowski Janu

Psychologia Okrągłego Stołu

7.3

(8 ocen) wspólnie z

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 424
Wydawnictwo: Smak Słowa
31,80

31,80 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

„Okrągły Stół” został uznany wśród psychologów na całym świecie za wielki sukces negocjacyjny, który pozwolił rozwiązać bardzo trudny konflikt społeczno-polityczny w sposób cywilizowany.
Książka zawiera zapis rozmów pomiędzy ludźmi zaangażowanymi bezpośrednio i pośrednio w „Okrągły Stół”(Janusz Reykowski i Janusz Grzelak) oraz komentatorów prezentujących różne punkty widzenia: psychologiczny - (Mirosław Kofta), historyczny - (Andrzej Friszke) i społeczny - (Wiktor Osiatyński). Od autorów:
Czy doświadczenia Okrągłego Stołu nauczyły nas czegoś, co może być ważne dla rozwiązywania przyszłych konfliktów, uważanych przez specjalistów za nierozwiązywalne?
Mamy nadzieję, że Czytelnicy naszych rozmów sami spróbują odpowiedzieć sobie to pytanie. Sądzimy, że doświadczenie Okrągłego Stołu może być ważnym źródłem refleksji na ten temat. Pokazuje ono, że - nawet w sytuacji, zdawałoby się, beznadziejnej – grupa inteligentnych ludzi, zmotywowanych do znalezienia sensownego rozwiązania głębokiego konfliktu społecznego, jest w stanie tego dokonać.
Poza zapisem rozmowy, książka zawiera dwa aktualne eseje, dotyczące oceny tego ważnego wydarzenia społeczno-politycznego ostatnich kilkudziesięciu lat:
- Janusz Reykowski Od Okrągłego Stołu do „kontrrewolucji”.
- Andrzej Friszke Okrągły Stół bez legend. Dokumenty mówią.
oraz artykuł Wiktora Osiatyńskiego Okrągły Stół – negocjacje w Polsce (niepublikowany w Polsce, artykuł z 1991 r.).

Polecane tytuły

Materiały o książce


Ebook i Audiobook
dostępny na





Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem