Przyczepne historie Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

Chip Heath, Dan Heath

Przyczepne historie Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane

6.0

(1 ocena) wspólnie z

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 360
Wydawnictwo: MT Biznes
39,17

46,03 zł (-15%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,90 zł (-35%) - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-02

 

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane i aby dzięki temu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować”, żeby metaforycznie „przyczepiło się” do mózgu odbiorcy.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem