Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Technikum

Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota

Projektowanie środków reklamowych A.27.2 Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Technikum

Oprawa miękka
Liczba stron: 216
Wydawnictwo: WSiP
53,53

53,53 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

57,60 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem