Produkt turystyczny


Kaczmarek Jacek, Stasiak Andrzej, Włodarczyk Bogdan

Produkt turystyczny

Oprawa miękka
Liczba stron: 464
Wydawnictwo: PWE
64,90 46,21

Do koszyka
oszczędzasz: 18,69

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!


Pakiety

+ =
Cena pakietu:
117,80 77,95
Do koszyka
oszczędzasz: 39,85
+ =
Cena pakietu:
114,80 76,15
Do koszyka
oszczędzasz: 38,65
1/2

 

Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania:

co to jest produkt turystyczny i jak powstaje,
kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony,
w jaki sposób kalkulować jego cenę,
gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny,
jakie badania marketingowe warto prowadzić,
które strategie produktu turystycznego należy stosować.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów, a także osób pracujących w branży turystycznej oraz pracowników administracji samorządowej.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...