Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Marek Wirkus

Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

6.0

(2 oceny) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 274
Wydawnictwo: CeDeWu

54,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

54,00 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem