Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych

Oprawa twarda
Liczba stron: 520
Wydawnictwo: FNCE
60,70

60,70 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

84,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 


Jest to pozycja wręcz obowiązkowa dla wszystkich osób zarządzających uczelniami (nie tylko publicznymi) w Polsce – rektorów, dziekanów, kanclerzy, jak również osób pracujących w działach odpowiedzialnych za komunikację w uczelniach wyższych. Powinna być na każdej półce w gabinetach osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną uczelni i zużywać się w szybkim tempie.

Z recenzji Prof. UAM dr hab. Szymona Ossowskiego

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem