Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej

Benjamin Hardy, Sullivan Dan

Nie JAK, lecz KTO. Osiąganie ambitniejszych celów dzięki pracy zespołowej

4.0

(1 ocena) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: OnePress
32,05

27,88 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-23

 

Jeśli przeanalizujesz najbardziej znaczące odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w chwili olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Spektakularny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem całkiem sporej. I tu zaczyna się problem: do zwiększania zaangażowania i budowania zwycięskich zespołów potrzeba wrażliwości, mądrości i zaufania. Jeśli skoncentrujesz się na osobach, a nie na sposobach, to niezależnie od Twojego talentu i woli zwycięstwa znajdziesz ścieżkę do osiągania celów, które inaczej byłyby nierealne.

Ta książka pomoże Ci odkryć jedną z największych tajemnic sukcesu, zawiera bowiem opis strategii umożliwiającej doświadczanie wolności, spełnienia i radości z osiągania najbardziej ambitnych celów. Dowiesz się, że nie musisz samemu zajmować się wszystkim, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie osoby i przekonasz je do współdziałania, a także ― że jeśli zrezygnujesz ze ścisłej kontroli wykonywanych przez zespół zadań, Twoi ludzie staną się bardziej kreatywni i samodzielni. Nauczysz się też otaczać się skutecznymi mentorami i kompetentnymi współpracownikami, przez co wzrośnie Twoja pewność siebie i poczujesz, że masz wpływ na przyszłość. Przekonasz się, że możesz stawiać sobie coraz ambitniejsze cele i je osiągać - i nie być przy tym niewolnikiem pracy.

Dan Sullivan — jeden z najbardziej wpływowych i najpopularniejszych specjalistów w dziedzinie przedsiębiorczości. Szkoli najlepszych menadżerów na świecie. Założyciel Strategic Coach, autor ponad 50 książek biznesowych i twórca setek kursów dla obecnych i przyszłych ludzi sukcesu.

Dr Benjamin Hardy — psycholog i autor ponad 40 publikacji na temat samorozwoju. Specjalizuje się w koncepcji przyszłej jaźni, która dotyczy postrzegania samego siebie w przyszłości. Jego wpisy na blogach przeczytało ponad 100 milionów internautów, a cytaty z tych tekstów były przytaczane w opiniotwórczych mediach, takich jak „Harvard Business Review”, „The New York Times”, „Forbes”.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem