Neuronauka konsumencka Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych

Neuronauka konsumencka Badania zachowań konsumentów z zastosowaniem elektroencefalografii i wybranych technik biometrycznych

Oprawa miękka
Liczba stron: 204
Wydawnictwo: Difin
53,48

53,48 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

75,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem