Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie


Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie

Oprawa miękka
Liczba stron: 130
Wydawnictwo: CeDeWu
31,00 21,19

Do koszyka
oszczędzasz: 9,81

Zamówienie wyślemy 2019-10-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
83,90 52,93
Do koszyka
oszczędzasz: 30,97
+ =
Cena pakietu:
80,90 51,13
Do koszyka
oszczędzasz: 29,77
1/2

 

W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).

Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne „przyśpieszają" lub „zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.

Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...