Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji


Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Oprawa miękka
Liczba stron: 318
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
49,90 39,68

Do koszyka
oszczędzasz: 10,22

Zamówienie wyślemy 2019-10-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
102,80 71,42
Do koszyka
oszczędzasz: 31,38
+ =
Cena pakietu:
99,80 69,62
Do koszyka
oszczędzasz: 30,18
1/2

 

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...