Jak bardzo tego chcesz? Psychobilogiczny model zwyciężania

Fitzgerald Matt

Jak bardzo tego chcesz? Psychobilogiczny model zwyciężania

7.8

(28 ocen) wspólnie z

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 342
Wydawnictwo: Inne Spacery

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,90 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Gdy bierzesz udział w zawodach lub na trudnym treningu często w twojej głowie pojawia się myśl: Już nie dam rady.

To nie mięśnie, ale twój umysł zdecyduje czy wygrasz bieg, triathlon lub wyścig kolarski. Czy ukończysz zawody lub trening.

Brzmi rewolucyjnie?
Ta książka to jest rewolucja.


Matt Fitzgerlad, najpopularniejszy autor książek o sportach wytrzymałościowych w Stanach Zjednoczonych, wziął na warsztat teorię naukową stworzoną przez profesora Samuele Marcorę - włoskiego naukowca pracującego na Wyspach Brytyjskich.

Teoria ta, psychobiologiczny model osiągnięć w sportach wytrzymałościowych, udowadnia, że bardziej liczy się wytrenowanie umysłu niż mięśni. Że to głowa jest limiterem. Zgodnie z psychobiologicznym modelem osiągnięć w sportach wytrzymałościowych jedynym sposobem na poprawę wyników jest zmiana postrzegania odczuwanego wysiłku.

Teoria została już potwierdzona przez liczne badania naukowe, a Matt Fitzgerald w fascynującej książce opisuje przypadki kilkunastu topowych zawodników - biegaczy, triathlonistów, kolarzy czy wioślarzy - którzy odnieśli sukcesy na igrzyskach olimpijskich lub innych równie ważnych zawodach. Wszyscy oni zwyciężali nie dzięki wzmocnieniu mięśni, ale rozwinięciu wytrzymałości psychicznej.

Dzięki niezwykłej książce Matta Fitzgeralda te techniki są teraz dostępne dla wszystkich.

A cała tajemnica skrywa się w prostych słowach: Jak bardzo tego chcesz?

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem