Efektywność oddziału banku detalicznego  jako czynnik przewagi konkurencyjnej


Sikora Danuta, Kulczycki Adrian

Efektywność oddziału banku detalicznego jako czynnik przewagi konkurencyjnej

Oprawa miękka
Liczba stron: 178
Wydawnictwo: CeDeWu
53,00 38,34

Do koszyka
oszczędzasz: 14,66

Zamówienie wyślemy 2019-10-15

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
105,90 70,08
Do koszyka
oszczędzasz: 35,82
+ =
Cena pakietu:
102,90 68,28
Do koszyka
oszczędzasz: 34,62
1/2

 

Książka prezentuje autorską metodę badania efektywności oddziałów banku detalicznego bazującą z jednej strony na doświadczeniu w zarządzaniu siecią oddziałów, a z drugiej strony na najnowszych osiągnięciach modelowania ekonometrycznego w zakresie analiz porównawczych (tzw. benchmarkingu). Praca jest adresowana do praktyków gospodarczych wykorzystujących informacje dotyczące efektywności w zarządzaniu, a także do studentów oraz pracowników naukowych zajmujących się badaniami ekonometrycznymi w zakresie efektywności instytucji finansowych.

Niniejsza książka wskazuje Czytelnikowi na kluczowe aspekty działalności oddziałów banku detalicznego, które decydują o przewadze konkurencyjnej banku lub jej braku. Praca prezentuje obszary, w których tradycyjne banki mogą bronić swojego udziału w rynku i szukać możliwości pozyskania nowych klientów, jak również zwiększać szanse utrzymania obecnych.

Autorzy również przedstawiają usystematyzowane podejście do badania efektywności oddziałów. W niniejszej książce Czytelnik znajdzie informacje w jaki sposób definiować efektywność, jak ją mierzyć, które metody statystyczne najlepiej sprawdzają się w przypadku banków działających w Polsce oraz jak można wykorzystać wyniki badań w praktyce.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...