Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów


Barbara Stawarz-García

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 45,65

Do koszyka
oszczędzasz: 13,35

Zamówienie wyślemy 2019-08-27

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
111,90 77,39
Do koszyka
oszczędzasz: 34,51
+ =
Cena pakietu:
108,90 75,59
Do koszyka
oszczędzasz: 33,31
1/2

 

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.
Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.
Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...