Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych


Maria Johann

Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych

Oprawa miękka
Liczba stron: 225
Wydawnictwo: Difin
49,00 40,43

Do koszyka
oszczędzasz: 8,57

Zamówienie wyślemy 2019-01-21

Koszt dostawy + więcej

 

Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezentację znaczenia satysfakcji klienta we współczesnych modelach biznesowych w kontekście tworzenia przewagi konkurencyjnej. Ważną część pracy stanowi analiza rynku turystycznego w Polsce z podkreśleniem znaczenia zorganizowanej turystyki przyjazdowej oraz jej możliwości rozwojowych. Przeprowadzone badania satysfakcji klienta umożliwiły sformułowanie istotnych wniosków dotyczących kształtowania produktów turystycznych, a zastosowanie różnych metod badawczych pozwoliło na lepszą interpretację wyników.

Książka stanowi inspirację dla kierownictwa oraz pracowników biur podróży do tworzenia produktów turystycznych dostosowanych do potrzeb nabywców oraz uwzględnienia kwestii satysfakcji klienta w strategiach rozwojowych oraz w procesie zarządzania przedsiębiorstwem.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...