Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.


Gibson Bond Jeremy

Projektowanie gier przy użyciu środowiska Unity i języka C#. Od pomysłu do gotowej gry.

Oprawa twarda
Liczba stron: 984
Wydawnictwo: Helion
149,00 93,87

Do koszyka
oszczędzasz: 55,13

Zamówienie wyślemy 2018-12-18

Koszt dostawy + więcej

 

Każdy, kto chce pisać gry, poza odpowiednią wiedzą teoretyczną i znakomitymi pomysłami, powinien posiadać praktyczne umiejętności korzystania z nowoczesnych narzędzi służących do tego celu. W czasach, gdy napisanie i pokazanie światu nowej gry jest poważnym projektem angażującym wielu profesjonalistów z różnych branż, projektant doświadczeń interaktywnych musi podejmować wiele istotnych decyzji na dość wczesnych etapach rozwoju gry. Ważna jest również umiejętność prototypowania i przekazywania pozostałym członkom zespołu swoich koncepcji projektowych. To wszystko sprawia, że prowadzenie projektu, którego celem jest napisanie dobrej gry, jest zadaniem trudnym i pełnym wyzwań.

Ta książka jest przeznaczona dla osób, które chcą projektować i programować gry. Przedstawiono tu kilka praktycznych teorii projektowania gier oraz praktyk pomocnych w rozwijaniu i udoskonalaniu pomysłu na projekt. Znalazło się tu również sporo wskazówek dotyczących programowania gier jako takiego. Istotnym elementem książki jest opis procesu opracowywania prototypów dla różnych gatunków gier. Każdy z omówionych przykładów uwzględnia szybkie metody przechodzenia od koncepcji do działającego prototypu cyfrowego. W publikacji tej wykorzystano silnik gier Unity i język programowania C#. To wszystko sprawia, że maksymalnie ułatwia ona nabycie wiedzy i umiejętności, które docenia każdy profesjonalny projektant gier!

W tej książce między innymi:

czterowarstwowa struktura programowa i iteracyjny proces projektowania
programowanie w języku C#
zasady testowania gier i rozwiązywania problemów projektowych
praca w środowisku Unity na zaawansowanym poziomie
przykłady prototypów gier i materiały szkoleniowe
Jaki pomysł dziś wcielisz w grę?
O autorze
JEREMY GIBSON BOND jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie Michigan, uczącym projektowania i tworzenia gier kompterowych w ramach jednego z najlepszych na świecie programów związanych z tą dziedziną (http://gamedev.msu.edu). W latach 2009 – 2013 wykładał na Wydziale Mediów Interaktywnych i Gier w Szkole Sztuk Kinowych (USC’s School of Cinematic Arts) znajdującej się na pierwszym miejscu listy placówek szkolnych prowadzących programy projektowania gier. Zasiada w katedrze edukacji i postępu festiwalu gier IndieCade, a także często przemawia na zjazdach projektantów gier (Game Developers Conference). Jeremy współpracował z firmami Electronic Arts/Pogo.com, Walt Disney Imagineering i Maxis. Zdobył tytuł magistra technologii rozrywkowej (Master of Entertainment Technology) na Uniwersytecie Carnegie Mellon.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...