CONTENT. Elementarna cząstka marketingu


Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak
Oprawa twarda
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Rok wydania: 2018
49,90 33,93

Do koszyka
oszczędzasz: 15,97

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

 

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...