CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu

6.2

(19 ocen) wspólnie z

Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak
Oprawa twarda
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Znak Horyzont
Rok wydania: 2018
32,44

32,44 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,90 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Zajrzyj do środka

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem